piątek, 1 listopada 2013

Rozdział 49 cz.2

-Ja ci dam ubiło.-rzekłam 
-Też cię kocham.-odrzekł Niall

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Oczami Anity:
 -Idziemy dzisiaj na imprę?-spytałam 
-O dobry pomysł.-odpowiedział Zayn
-No, ok, możemy iść.-odparła Danielle
WIECZÓR:
  Za godzinę idziemy na imprezę. Ubrałam TO Zrobiłam mocniejszy makijaż niż zwykle, wyprostowałam włosy. 
-Gotowa?-spytała El wchodząc do pokoju
-Tak, możemy iść.-odpowiedziałam 
IMPREZA, 6 GODZIN PÓŹNIEJ:
  Tańczyłam z jakimś chłopakiem, a katem oka widziałam jak Harry się wkurza haha. Nagle zobaczyłam jak Hazza idzie w naszą stronę. 
-Wypierdalaj koleś!-krzyknął Harry
-Sam wypierdalaj.-odkrzyknął koleś 
-Chyba śnisz. To moja narzeczona.-odrzekł wkurzony Harry
-Ta dziwka? Haha.-rzekł koleś 
-Masz przejebane koleś!-krzyknął Harry i chciał już go uderzyć
-Harry nie warto. Kochanie chodź.-powiedziałam
-Ale..-zaczął 
-Chodź.-rzekłam 
    DOM:
-Przepraszam.-rzekłam
-Spoko.-odrzekł Harry 
-Aham.-odparłam i położyłam się do łóżka 
-To ja przepraszam, że tak zareagowałem.-powiedział 
-Ale to ta moja zazdrość. Po za tym nie miał prawa ci nazwać dziwką.-dodał 
-Kocham jak jesteś zazdrosny.-odpowiedziałam 
-Ty to wszystko miałaś zaplanowane. Jak mogłaś!-rzekł Harry 
-No tak jakby. Chciałam zobaczyć czy będziesz zazdrosny o mnie. Przepraszam.-rzekłam 
-Wybaczę, ale mnie pocałuj.-rzekł, a ja go pocałowałam 
-Dobranoc.-powiedziałam
-Dobranoc skarbie.-odparł i musnął moje usta.      
  
    I jest w końcu 49 rozdział cz.2 Przepraszam, że tak długo na niego czekaliście. Postaram się dodawać częściej rozdziały, tak jak robiłam to wcześniej :) Kocham was :* Mam nadzieję, że rozdział się podobał. Czekam na wasze komentarze kochani. 
                                    CZYTASZ=ZOSTAWIASZ KOMENTARZ :)  

1 komentarz:

  1. Rozdział jak zawsze spoko.
    Zamoniałam komentowac od razu, dlatego dopiero dzis.
    Pisz dalej!
    Życzę weny #Natka

    OdpowiedzUsuń