niedziela, 29 września 2013

Rozdział 48

*Oczami Anity:
 -Ej no, tak cały dzień spędzimy? Leżąc i leniuchując. Może tak popływamy w basenie i zrobimy grilla?-powiedziałam 
-Nie chce mi się.-odparł Zayn i Harry a reszta chłopaków przytaknęła
-A wy dziewczyny?-spytałam 
-Okey tylko przebierzemy się w kostiumy.-odpowiedziały 
 We 5 polecieliśmy na górę się przebrać. Wzięłam ręcznik i krem. Poczekałam chwile na dziewczyny i zeszliśmy na dół, ale za nim jeszcze byliśmy całkiem na dole powiedziałam dziewczynom żeby chodziły seksownie i wszystko tak robiły, zgodziły się na ten plan. 
-Chodź Perrie i Alex pomóc w przygotowaniu rzeczy na grilla, a ty Dan i El rozłóżcie nasze rzeczy na leżakach.-powiedziałam
-Okey.-odparły 
  Wyjęłam kiełbasę, ketchup i poszłam spytać Harr'ego czy rozpali nam grilla. 
-Harry skarbie rozpalisz grilla?-spytałam bawiąc się włosami.
-Nie chce mi się.-odpowiedział
-Ach tak? Pożałujesz jeszcze tego. Paweł mój ty najlepszy przyjacielu może byś rozpalił grill?-powiedziałam 
-Hmm.. no dobra.-odparł 
-Dziękuje.-rzekłam i dałam mu buziaka w policzek, a do Harr'ego wystawiłam język i odeszłam seksownie. Kątem oka widziałam jak się Harry patrzy haha.
-Anita weź napój, szklanki i jak zmieścisz gdzieś to weź też kilka piw.-powiedziała Pezz
-Okey.-odparłam i poszłam do kuchni.
GODZINĘ PÓŹNIEJ:
  Kiełbaski się smażą, a my z Pawłem świetnie się bawimy w wodzie. 
-O kogo widzimy.-rzekła Eleanor gdy chłopaki się zjawili 
-Oj kochanie cicho bądź.-odrzekł Louis i ją pocałował. 
Liam podszedł do Danielle i ją pocałował, tak też zrobił Zayn podchodząc do Perrie. Harry podpływał do mnie, a ja zamiast zostać wyszłam z basenu i poszłam na leżak, a Harry za mną ruszył.
-Ej kocie co ty odwalasz?-spytał 
-Mówiłam, że pożałujesz tego.-odpowiedziałam 
-Myślałeś, że żartuje?-spytałam po chwili
-Tak.-odpowiedział Harry
-Teraz przepraszam, ale chce zjeść kiełbasę.-rzekłam i poszłam w strone grilla
-Ej chodźcie po kiełbasę bo jest już doba.-krzyknęłam i każdemu nałożyłam po 2, oczywiście nie Harremu, sam sobie nałożył. 
-Chcesz Liam z Danielle piwo bo reszta to wiadomo, że wypiją.-rzekłam 
-Danielle chcesz?-spytał Liam Dan
-A ty?-spytała 
-No mogę wypić.-odpowiedział Liam
-To weźmiemy 2 piwa. Dla mnie z sokiem.-rzekła Danielle
-Okey.-odrzekłam 
Nalałam do szklanki soku i piwo i podałam dla Dan.
-Trzymaj.-rzekłam podajac im
-Dzięki.-odrzekła i podałam dla Liama
Reszcie otworzyłam piwo i dałam im. 
Gdy zaczęłam jeść kątem oka widziałam, że Harry się na mnie patrzy więc zaczęłam jeść seksownie. Widziałam jak Harry przygryza dolną wargę, on tak wtedy seksownie wygląda.
-Ja już dłużej nie wytrzymam.-rzekł Harry i podszedł do mnie i wbił się w moje usta, całował namietnie. 
Pewnie jakbyśmy byli sami do czegos by doszło. Harry oderwał się ode mnie dopiero gdy zaczęli gwizdać. 
-Harry ty dzikusie.-powiedział Lou i wybuchnęliśmy śmiechem. 
  Gdy grill zgasł chłopaki postanowili rozpalić ognisko. Zaczęliśmy piec pianki, chleb i kiełbasę popijając to piwem lub napojem. Zrobiło się chłodno więc poszliśmy się przebrać. Resztę wieczoru spędziliśmy śmiejąc się, śpiewając, grając w butelkę. Poszliśmy do pokoi około 4.  
*Oczami Kai:
  Szłam z Niall'em za rękę brzegiem plaży przez co dotykała nas czasem woda. 
-Niall...-zaczęłam 
-Tak?-spytał
-Obiecuj mi, ze nigdy mnie nie opuścisz i będę tą jedyną którą kochasz.-odpowiedziałam
-Obiecuje, że cię nigdy nie opuszczę, a co do tego drugiego to nie mogę obiecać za bardzo.-powiedział Niall
-Dlaczego?-spytałam 
-Bo jest ktoś jeszcze.-odpowiedział
-Kto?-spytałam przerażona
-Nasza córka.-odpowiedział z uśmiechem Niall
-Aww.. skarbie.-rzekłam i go namiętnie pocałowałam
-Mogę obiecać, ze będziecie tymi jedynymi no chyba, że pojawi się kolejne dziecko.-rzekł  
-Okey skarbie.-odrzekłam z uśmiechem
-Idziemy do hotelu?-spytał Niall
-Oczywiście bo już dłużej nie wytrzymam.-odpowiedziałam przygryzając dolną wargę.
-Ach to dobrze bo ja też.-rzekł i musnął moje usta.
   Noc spędziliśmy namiętną, szaleńczą jakbyśmy się nie kochali czy też nie widzieli przez kilka miesięcy, lat.  




Hej kochani ;* Rozdział się podoba ? Jeśli tak to zostawiajcie komentarze :) Pozdrawiam was <33  
             

   

2 komentarze: